Obowiązek aktualizacji danych w rejestrze OIPiP Aktualności
Obowiązek aktualizacji danych w rejestrze OIPiP2021-03-24 07:30:00
OBOWIĄZEK AKTUALIZACJI DANYCH
Zgodnie z art. 46 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej, członkowie samorządu wpisani do rejestru OIPiP obowiązani są do niezwłocznego zawiadomienia właściwej okręgowej izby o wszelkich zmianach danych, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty ich powstania. Zmiany dotyczą:
- zmiany nazwiska
- zmiany teleadresowe
- zmiana miejsca pracy /podjęcie pracy
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w tym:
· ukończenia studiów II stopnia na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo,
· ukończenie specjalizacji,
· ukończenie kursów – kwalifikacyjnych, specjalistycznych, dokształcających
· posiadania tytułów naukowych
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 19 i 48 pkt 3 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej w przypadku podjęcia pracy na terenie działalności OIPiP w Radomiu należy dokonać wpisu do rejestru OIPiP, co jest równoznaczne z wpisem do zaświadczenia PWZ