tel: 48 360 69 60 email: orpip@orpip.radom.pl

Zakładanie aktywnego konta użytkownika w RPWDL  / Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych

Zakładanie aktywnego konta użytkownika w RPWDL OIPIP/Indywidualne i Grupowe Praktyki

Od dnia 01 kwietnia 2013 roku obowiązuje wyłącznie  elektroniczna  forma składania wniosków o wpis/zmianę/wykreślenie indywidualnych i grupowych praktyk pielęgniarek i położnych za pomocą platformy internetowej Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (RPWDL).

Warunkiem do złożenia wniosku za pomocą platformy RPWDL jest posiadanie aktywnego konta na tej platformie oraz posiadanie certyfikatu bezpiecznego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego na ePUAP.
Aby skorzystać z systemu, użytkownik musi posiadać konto użytkownika
i zalogować się. Dlatego też należy:
  • Po stronie lewej pojawią się linki podzielone na sekcje. Należy wybrać sekcję „PRAKTYKI PIELEGNIAREK I POŁOŻNYCH”
  • W sekcji „PIELĘGNIARKI I POŁOŻNE” należy kliknąć na zakładkę  „Aplikacja dla Praktyk Zawodowych”
  • Otworzy się strona z polami  do wpisu loginu i hasła. Poniżej jest link „Jeżeli nie masz konta w systemie, załóż je tutaj”, na który należy kliknąć
    i otworzy się formularz rejestrowy do wypełnienia. M.in. należy wpisać swój adres e-mailowy, na który zostanie przesłany link aktywacyjny. Login i hasło należy wymyśleć samodzielnie i zapamiętać.
  • W swojej poczcie e-mailowej klikamy na podany przez RPWDL (od:rpwdl@asseco.pl>)  link aktywacyjny, który  uruchomi nam dostęp do rejestru poprzez aktywację konta.
  • Mając aktywne konto możemy logować się do aplikacji dla praktyk zawodowych wpisując własny login i hasło.
Jeśli osoba posiada już księgę rejestrową i chcesz dokonać zmian w księdze rejestrowej, w pierwszej kolejności musi zwrócić się do Organu Rejestrowego, do tworzenia wniosków dotyczących tej konkretnej księgi. Dlatego też należy:
  • Wejść na stronę internetową RPWDL, tj. http://rpwdl.csioz.gov.pl
  • W sekcji „PIELĘGNIARKI I POŁOŻNE”  wybrać link „Aplikacja dla Praktyk Zawodowych”
  • Założyć konto użytkownika w przypadku, gdy  osoba  nie posiada aktywnego konta (patrz wyżej) lub zalogować się przy użyciu loginu
    i hasła.
  • Po stronie lewej ukażą się linki. Należy wybrać sekcję „Inne” i kliknąć
    na zakładkę „Jak uzyskać uprawnienia do ksiąg rejestrowych?”.
  • Ukaże się wniosek, który należy wydrukować, poprawnie wypełnić
    i dostarczyć do organu rejestrowego – pocztą na adres: rejestr@orpip.radom.pl  lub osobiście w siedzibie Okręgowej Izby Pip w Radomiu ul. Paderewskiego 19.
  • Organ Rejestrowy nadaje uprawnienia użytkownikowi w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
  • Użytkownik RPWDL uzyskuje dostęp do wniosków dotyczących zmian
    i wykreślenia  we własnej księdze rejestrowej.
  • Osoba chcąca dokonać zmiany  danych praktyki zawodowej, wypełnia formularz wniosku  o zmianę w księdze rejestrowej, załącza skany dokumentów do wniosku i przesyła do okręgowej izby pielęgniarek
    i położnych.
  • W przypadku, gdy osoba chce dokonać wykreślenia w księdze rejestrowej, wypełnia formularz wniosku o wykreślenie w księdze rejestrowej i dołącza skany dokumentów.

Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Strona używa cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług oraz prowadzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Akceptuję, nie pokazuj więcej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  • Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Radomiu z siedzibą na ul. Paderewskiego 15, 26-600 Radom.
  • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych w Radomiu z siedzibą na ul. Paderewskiego 15, 26-600 Radom email: orpip@orpip.radom.pl lub listownie na adres: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Radomiu z siedzibą na ul. Paderewskiego 15, 26-600 Radom;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej Dz.U. 2011 nr 174 poz. 1039, ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o samorządzie pielęgniarek i położnych Dz. U. 2011 nr 174 poz. 1038 oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do wykonania zadań ADO w związku z realizacją ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o samorządzie pielęgniarek i położnych Dz.U. 2011 nr 174 poz. 1038 oraz przez okres wymagany przez przepisy prawa.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu.
  • Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z ADO w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa.
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego celu.

Akceptuję, nie pokazuj więcej